زینو حساب | بایگانی هوشمند و تایمشیت دیجیتال

تایمشیت چیست و چه کاربردی در حسابداری دارد؟

تایمشیت ابزاری برای ثبت زمان فعالیت‌های افراد روی پروژه‌هاست. در حوزه حسابداری و حسابرسی، ثبت دقیق ساعات کار پرسنل، تحلیل عملکرد تیم، کنترل هزینه‌ها و صدور فیش حقوقی وابسته به تایمشیت دیجیتال است. تایمشیت به شما کمک می‌کند تا با شفافیت کامل، مدیریت منابع انسانی و مالی را ارتقا دهید.

سیستم بایگانی هوشمند اسناد حسابرسی

یکی از مهم‌ترین نیازهای شرکت‌های حسابرسی، بایگانی دیجیتال برای نگهداری اسناد مهم مانند قراردادها، گزارش‌ها، تایمشیت‌ها، فیش‌های حقوقی و نامه‌نگاری‌هاست. سیستم زینو حساب با امکان دسته‌بندی، تگ‌گذاری، جستجوی سریع و دسترسی کنترل‌شده، فرآیند بایگانی را متحول کرده است.

مزایای زینو حساب

همین حالا نسخه رایگان زینو حساب را فعال کن و اولین قدم به سوی مدیریت هوشمند منابع را بردار!

شروع کن

مدیریت سنتی vs زینو حساب

مدیریت سنتیزینو حساب
فرم‌های دستی و پراکندهتایمشیت دیجیتال و دقیق
گزارش‌گیری زمان‌برگزارش‌های فوری و تحلیلی
خطای زیاد انسانیکاهش خطا، افزایش دقت

چرا زینو حساب؟

ما یک تیم حسابرسی بودیم که با چالش‌هایی چون نبود ساختار متمرکز برای فایل‌ها، فراموشی تایم‌ثبت‌ها، و هزینه‌های نامشخص مواجه بودیم. به همین دلیل «زینو حساب» را ساختیم: ابزاری دقیق، هوشمند و قابل اطمینان برای ثبت، پیگیری و تحلیل فرآیندهای سازمانی.